Yolo is terug in da game - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu Yolo is terug in da game - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu

Yolo is terug in da game

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Juni 2013 | Spanje, Barcelona

Hooggeëerd publiek,

Allereerst mijn oprechte excuses dat ik zo lang geen verslag heb geschreven. Ik had mezelf echt voor genomen om het bij te houden, maar het gaat weer op z'n sanne's: 'komt het vandaag niet, dan komt het morgen wel'.


Ongelofelijk! Ik ben al zeven weken in Barcelona. Ik leer en zie hier heel veel en ik heb het nog steeds naar mijn zin. De afgelopen weken had ik een top klas, en we hebben veel samen gedaan, zoals uit eten, stappen, strand ect.

Drie weken geleden was Robka hier om te checken of ik wel normaal deed. Ik heb de schijn goed op kunnen houden. We hebben lekker gegeten, mooie dingen gezien en lekker matig gedaan. Zo zijn we bijvoorbeeld naar Monjuic op geweest.

Na zes weken had ik examen A1. Deze haalde ik niet; had 65 punten en je had er 70 nodig. Beetje jammer. Mijn leraar adviseerde om nog een week of twee verder te gaan op A1 zodat ik alles onder de knie zou hebben. Aangezien ik niet in het Spaans kon vertellen waarom ik het er wel of niet mee eens was leek me dat dan ook maar de beste keuze. Vervolgens kwam ik in een klas..... Ja..... Wat zal ik zeggen.... Ze hadden er weinig zin in. Iedereen zat er maar een beetje bij, en Daarbij kwam dat de meesten hier nog maar een week of 3 waren en dus ook nog maar op de helft van het boek, terwijl ik dit al helemaal had afgerond. Ik ging hier dus NIKS leren. Mijn leraren zagen natuurlijk aan mijn stralende gezicht dat ik het er niet mee eens was, en na overleg met de hoge piefjes mag Sanne maandag naar A2 :)

Vorig weekend was pretty Maaite hier. Ik ga geen detailleerde beschrijving geven van het weekend, maar om een tipje van de sluier op de lichten: wijn (jajaja)
We hebben een leuke wijn/cava tour gedaan naar Jean Leon, Torres en Freixenet. De avond daarvoor waren we lekker gaan stappen, en het eerste wijntje om 10 uur viel dan ook een beetje tegen. Maaaaar, een paar glaasjes verder waren we weer helemaal de oude en wilden we nooit meer weg. Ook hebben we een videodagboek bijgehouden. Deze kunnen tegen grove betaling worden opgevraagd bij pret.

Deze week is het warm geweest, zo rond de 26 graden. Heerlijk, maar niet echt weer om in een klaslokaal te zitten. Toch ga ik, als een trouwe student, iedere dag braaf naar school.

Twee weken geleden een dagje naar Tossa de Mar geweest met Janice, Sophie en Jeremy. Absoluut de moeite waard om een keer te kijken. Mooie en minder drukke strandjes en ook is het stadje zelf erg leuk om te bekijken.

Morgen komt m'n moeder naar Barcelona. Ze is al 4 weken zenuwachtig :)

Ps. Kijk vooral nog even naar de foto's die ik upload (ooit als de wifi beter is)
Pss. Shout out naar Cecile. jammer dat je weg bent. YOLO

Doeiiiiiiiiii

  • 15 Juni 2013 - 22:15

    Anne:

    hahaha maaaaaaaat, geniaal! geniet er nog maar lekker van!

  • 15 Juni 2013 - 22:20

    Noëlle:

    Hahaha Sanne. Wat verwoord je het toch allemaal weer prachtig!

  • 15 Juni 2013 - 23:21

    Hurm :

    Prachtig verhaal weeeer vurmpjee! Tot op skypes ajuuuuu

  • 18 Juni 2013 - 21:34

    Benny W.:

    nou meid, had nie verwacht dat je t tot nu toe zou volhouden! Ben nu al trots op je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 9531

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 23 December 2014

Semester in Amerika

28 April 2013 - 20 Juli 2013

Spaans leren in Barcelona

Landen bezocht: