Eerste weekje Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu Eerste weekje Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu

Eerste weekje Barcelona

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Mei 2013 | Spanje, Barcelona

Hola!
Ik heb iedere dag school van 0930 tot 1430. We hebben deze week aandacht besteed aan landen, nationaliteiten, het alfabet, cijfers, mannelijk en vrouwelijk, meervoud en enkelvoud, ect. Het gaat erg snel, maar alle begin is moeilijk ;).
Naast school ga ik vaak met medestudenten iets doen. Dinsdag ben ik met Frank en Fay, naar Park Guell gegaan. Het park heeft een omvang van 15 hectare en er zijn veel van Gaudi's ontwerpen te vinden.

Vanuit school worden iedere dag verschillende activiteiten georganiseerd. Zo heb ik bijvoorbeeld dinsdag een tour 'leyendas de Barcelona' (el barrio Gotico) gedaan en woensdag een tour langs de minder bekende werken van Gaudi. Ik kan geen genoeg krijgen van de culturele uitstapjes. Nee grapje, heb gewoon niks beters te doen. Na drie uur ben ik gevlucht, want ik voelde mijn kuiten groeien. Uiteraard belande ik op het terras met wat tapas en vino blanco. Verbrand en al keerde ik terug in de residentie.
Ohja..... Beetje jammer van Barcelona - Bayern.

Donderdag vroeg Fay of ik met haar wilde gaan lunchen. Natuurlijk, daar zeg ik geen nee tegen. Als starter Paella, maindish Hake, en als dessert rice pudding. Wat kregen we on-ge-looooooooofelijk veel. Dit, inclusief een fles wijn, kostte 10 euro. Moeten ze in Nederland ook eens doen ;)

Mijn leven bestaat hier dus eigenlijk school, eten, drinken en slapen (zoals in Nederland, maar dan inclusief zon).

Ik heb verder eigenlijk heel weinig te mauwen.

Ohja....... Toch nog 1 ding.

Ik mis Boemer :'(

  • 03 Mei 2013 - 18:01

    Anne:

    Ha maat,

    Wat schrijf je toch lekker droog. Geniet er maar van!!!!!

  • 03 Mei 2013 - 19:01

    Henny:

    Foto opgestuurd van Boemer, leuk die verhaaltjes van jou. Week 1 zit er op. Ben je toch weer wat wijzer geworden in Spanje. X

  • 03 Mei 2013 - 19:48

    Hurm :

    Joeee vurm! Haha weer een fantastisch verhaal!
    Mag je iedere week wel bijhouden
    Adiossss en drink niet teveel vino! XX

  • 03 Mei 2013 - 19:56

    Je Hem:

    Klinkt goed

  • 03 Mei 2013 - 20:29

    Tuyet Hanh:

    ahhahah Sanne!! jij kunt echt zo droog schrijven. Ik zie jouw hoofd al tussen de culturele uitstapjes hahahah

  • 03 Mei 2013 - 21:14

    Dick:

    Take care en have fun. dos cervesas por favor. Veel plezier!

  • 03 Mei 2013 - 22:24

    Maayke:

    Hee!
    Je hebt dus best genoeg afleiding zo te lezen!
    Wel leuk allemaal zeg, stuur dan ook een beetje zon naar hier..
    Veel plezier nog en ik wacht op je volgende verslag
    En we facetime nog wel! Met haperingen haha!
    Ik mis jou ook hoor :p

    Liefs

  • 04 Mei 2013 - 06:09

    Pret:

    pret, lekkah bezuhg..!

  • 04 Mei 2013 - 07:17

    Nicole:

    Geloof dat het best uit te houden is zo.
    Als wij later komen weet je vast alle goede en lekkere tentjes te vinden, voor weinig. Ben benieuwd, heb er zin in.
    Nu ook vrij zeker het weekend…
    Veel plezier,
    Geniet ervan,
    groetjes

  • 06 Mei 2013 - 09:02

    Benny:

    hey Sannetje,
    zo te lezen ben al helemaal ingeburgerd. niet teveel van de zon genieten, moet nie zo zijn dat je bij terugkomst bruiner bent dan ik!
    Plezierig...

  • 07 Mei 2013 - 18:12

    Lis:

    hi Sanne! leuk verslag!
    ik zit ook sinds vorige week in barcalona, ook bij enforex. het bevalt me ook heel erg en er is zo veel te dpen! als je een keertje zin hebt om iets te doen/ met een grotere groep iets doen moet je me maar mailen! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 9521

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 23 December 2014

Semester in Amerika

28 April 2013 - 20 Juli 2013

Spaans leren in Barcelona

Landen bezocht: