Voor dit weer.... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu Voor dit weer.... - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu

Voor dit weer....

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Serieus, voor dit weer had ik thuis kunnen blijven. Het is koud en het regent heel de dag. Wist ik veel dat het moesson tijd was.

Vanuit ons huis is het een klein stukje fietsen naar school. Vanwege de introductie moeten we iedere dag ergens anders zijn en moeten wij dus ook even zoeken. Dit in de regen is echt niet heel lekker. Maandag kregen we een campus tour waarbij we moesten stemmen of we wilden lopen of met de bus. Ik stemde uiteraard voor de busrit, maar de meerderheid was voor lopen (nu nog fanatiek ja). Omdat ik weer eens verkeerde schoenen aan had gedaan, heb ik heel de dag als een zwaar gewonde over de campus gestrompeld. En het regende.... regende.... regende......

Verder is het leuk, gucci, prada. Zelfs al naar de sportschool geweest gisteren, die overigens super fancy is.

People, ik ga m'n regenpak aantrekken en lekker naar school

Bye.

  • 21 Augustus 2014 - 09:19

    Henny:

    Nou hier is het ook een natte moesson terwijl het eigenlijk nog volop zomer is, maar volgende week zou het wat beter worden. Drukke week voor je met al die nieuwe indrukken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 9525

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 23 December 2014

Semester in Amerika

28 April 2013 - 20 Juli 2013

Spaans leren in Barcelona

Landen bezocht: