Twee maanden zijn al voorbij - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu Twee maanden zijn al voorbij - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu

Twee maanden zijn al voorbij

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Oke, ik ben officieel niet goed in een blog bijhouden. Maar dat komt natuurlijk omdat ik het zo ontzettend druk heb net schoolwerk. En NEE, dit is geen sarcasme. Ik heb het echt druk. Maar laten we het even in chronologische volgorde doen:

Zaterdag 30 augustus zijn we naar Lake Mary geweest om te leren Wakeboarden. Ik bakte er uiteraard vrij weinig van en heb lekker gezwommen (lees: meegesleurd) achter de boot.

Maandag 1 september was het Labor Day, dus lekker een extra dagje vrij. We zijn met iedereen van de iHouse naar O'Leary gegaan en een hike van 5 mile omhoog, 5 mile omlaag gedaan. Dit is ongeveer 16 kilometer, HEFTIG. Ik ging echt kapot, en mijn geklaag werd iedereen teveel dus liep ik alleen nog met Yvette achteraan (ze kan veel hebben). Daarna lekkere bbq onderaan de berg, nom.

Zaterdag 6 september naar de Grand Canyon geweest; heel indrukwekkend en groot.

Vrijdag 12 september zijn Yvette, Cecilia en ik naar Californie gereden. We hadden een appartement geboekt in Santa Monica en op zaterdag zijn we lekker naar het strand geweest in Malibu. 10 keer omgeslagen door een golf, dus weer mooi leedvermaak gecreëerd voor de omstanders.

Zaterdag 20 september ging onze wekker absurd vroeg: 5 uur. Om half 6 naar het bos gereden om elanden te spotten. Na een veel te lange tocht voor de door mij uitgekozen schoenen zagen we er dan eindelijk twee. Missie voltooid, en dan sta je om 8 uur 's ochtends weer thuis. Toen zijn we maar gaan dri.... uuh huiswerk gaan maken. Nee serieus, huiswerk, want dat heb ik ZO veel.

Zondag 12 oktober naar Lockett Meadow. Naar The Inner Basin gehiked. Mooi geel enzo.

Vrijdag 17 oktober naar Phoenix gereden met Yvette, Kelly en John. Op zaterdag gewinkeld in Scotsdale, mini golf, gegeten bij P.F. Chang's (NIET NORMAAL LEKKER) en naar de film geweest. Volgende dag even langs de outlet geweest, en daarna weer terug naar Flagstaff. Het was 33 graden in Phoenix, dus het viel weer tegen om terug te gaan.

En dan.... DE dag... de grootste traditie van NAU..
Tequila Sunrise.... Homecoming... Ik wist natuurlijk ook niet wat het was...
Zaterdag ochtend 26 oktober ging ons wekkertje om 4 uur. Snel uit bed en 3 kwartier later waren Yvette (ja lekker YOLO he onder de 21), John en ik onderweg naar The Grove, waar onze Duitse vrienden een huisfeestje hadden. Daar was de beerpong al in volle gang, en in plaats van een glaasje melk bij het ontbijt, was en tequila. Ik hou daar niet zo van, dus had lekker baco meegenomen. Na een klein uurtje gingen we naar het volgende huis waar een paar shots tequila gedaan werden (ik lust het nog steeds niet). Daarna liepen we richting 'downtown', maar onderweg stopten we nog bij wat huisfeesten. Overal is het druk en chaotisch. Veel mensen op straat. Het is overigens half 7 nu. Bij 1 huis zien we mensen in de tuin met een zwaard appels doormidden hakken. Ik krijg een soort fruitninja idee. Best leuk. Downtown aangekomen zijn de rijen voor de barren ongelofelijk lang. We hebben meer dan een uur gewacht om binnen te komen. En na al dat kou lijden hebben we natuurlijk een drankje verdient. We drinken Tequila Sunbowl, lekker hoor. Om 10 uur gaan we naar Kelly, waar we ontbijt krijgen. Om 12:40 begint de football game NAU - Eastern Washington. Ik zie wat medestudenten een dutje doen in de Dome, haha. NAU wint in de laatste minuut. Ik ben blij dat ik deze mooie traditie heb mee mogen maken.

Ohja,
Op school gaat alles goed, meeste midterms zijn achter de rug nu, dus weer even ietsje rustiger. Oma vertelde me vandaag dat ik over 58 dagen alweer naar huis kom, dus ik ben over de helft.
Iedereen vraagt me of ik nog niet naar huis wil: NEE, ik ben nog niet klaar. Ik heb wel zin om gewoon even boodschappen te doen bij de appie, te stappen in Breetje, een dagje te werken bij de gemeente, zulke dingen. MAARJA, nog 58 dagen dus. Binnenkort maar eens aan Robka doorgeven wat ik wil eten bij kerst, Mac 'n Cheese of Pulled Pork ofzo :P grapje

Doei.

  • 27 Oktober 2014 - 07:31

    Dick:

    Hoi Sanne,
    Zoals gebruikelijk weer een leuk verslag. Take care en nog veel plezier en wij zien je graag weer terug op de afdeling. groeten Dick

  • 29 Oktober 2014 - 10:26

    Henny Hundersmarck:

    Zijn we weer een beetje bij, we dachten dat je niet verder kwam dan de school, maar dat valt wel mee. groetjes O & B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 9513

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 23 December 2014

Semester in Amerika

28 April 2013 - 20 Juli 2013

Spaans leren in Barcelona

Landen bezocht: