We zijn er!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu We zijn er!!!! - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Sanne Vermeulen - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!

Door: Sanne Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Wat een reis zeg. Eerst 1,5 uur rijden naar Amsterdam waar we 3 uur van te voren moesten zijn -_-.... vervolgens een vlucht van 9 uur van Amsterdam naar Minneapolis, twee uurtjes wachten, en vervolgens door naar Phoenix (3 uur). We vlogen om 10:20, en vanwege het grote tijdsverschil van 9 uur kwamen we 's middags om 15:30 aan.
In Phoenix hadden we een hotel geboekt, omdat we pas vanaf zaterdag in ons appartement in Flagstaff konden. We gingen hier naartoe met de metro. in het vliegtuig is het natuurlijk vrij koud, dus ik had me lekker warm aangekleed. Met 42 graden in Phoenix had ik mijn trui niet meer nodig. Dan ook nog een met twee koffers slepen maakte het allemaal niet prettiger.
Maar oké, we waren in het hotel. We hebben het gered om wakker te blijven tot 9 uur, maar toen we zo'n 26 uur wakker waren geweest gingen we toch maar een paar uurtjes slaap pakken.
De volgende dag zijn we naar Arizona Mills geweest, een suuuuuper grote shopping mall. We hebben ons hier dan ook goed vermaakt. In de mall was een Rain forrest cafe, waar wij natuurlijk even naartoe wilden. We hebben ons goed vermaakt (zie de foto's). Mensen vonden de selfie-stick overigens een bijzondere verschijning; we werden door hele families aangestaard.
Zaterdagochtend onze koffers weer ingepakt en om 1 uur met de Shuttle richting Flagstaff gegaan. Deze rit duurde ook weer 3 uur, maar eindelijk zijn we op de plaats waar we tot half december gaan blijven.
Ik mag de komende maanden het stapelbed opklimmen, waar ik natuurlijk heel blij mee ben.......................
Komende week hebben we oriëntatie week op de campus, dus we zullen ons niet vervelen.

xoxo
Feule

• 18 Augustus 2014 - 09:13

Claudia:

Zo dames dat is niet verkeerd zeg. Lekker in je hangmatje 's-avonds met een drankje erbij.
    Geniet er maar van want hier lijkt het wel herfst.

Groetjes

• 18 Augustus 2014 - 15:11

Henny Hundersmarck:

Leuk weer zo'n verslag van je reis, ik hoop dat je er meer stuurt naar NL. Foto's zijn ook mooi hebben we een idee waar je slaapt en woont.
    groetjes

• 26 Augustus 2014 - 13:09

Benny:

Jij redt je daar wel....
    Prachtig uitzicht vanaf je appartement!
    Maak r wat van en laat zo af en toewat van je horen!
    Have a nice time in Flagstaff!!